طبقه بندی

اخبار                  

محصولات            

پروژه ها

مخزن دانش       

درباره ما     

ماشین حساب باز دارنده/ منفعل      

ماشین حساب NYTRO BIO 300X     

NYTRO RR 900X (IEC 60296 ED. 5 TYPE A)

سیال ترانسفورماتور اقتصاد دایره ای با کیفیت بالا بر اساس قوی ترین و موثرترین فناوری تصفیه مجدد.

روغن های ترانسفورمر نفتنیک نیناس -NYTRO RR 900X

به راحتی برای سخت ترین کاربردهای الکتریکی مناسب است رفتار دی الکتریک مایعات نفتنیک سنتی را حفظ می کند اگر برتر نباشد، برابر با سایر روغن های ترانسفورماتور با کارایی بالا است مطابق با IEC 60296 (2020) TYPE A کاهش حداقل 70 درصدی انتشار گازهای گلخانه ای مادام العمر​​​​​​​

در حال حاضر توسعه پایدار در اکثر صنایع اولویت بالایی دارد و Nynas نیز از این قاعده مستثنی نیست. با راه اندازی NYTRO RR 900X، این شرکت به شرکت های تاسیساتی و OEM این فرصت را می دهد تا به اقتصاد دایره ای بپیوندند و به اهداف کاهش گازهای گلخانه ای کمک کنند.

NYTRO RR 900X با استفاده مجدد از سیال ترانسفورماتور پایان عمر به توسعه پایدار و بهره وری مواد خام کمک می کند. فرآیند پالایش Nynas، مولکول‌های ارزشمندی را که دیگر برای استفاده به شکل فعلی‌شان مناسب نیستند، بازیابی می‌کند و بهترین استفاده را از تاثیر اولیه سیالات می‌کند.

عملکرد عالی NYTRO RR 900X این محصول را برای استفاده در طیف گسترده ای از کاربردهای الکتریکی از جمله ترانسفورماتورهای ولتاژ بالا و قدرت بالا مناسب می کند. گرید جدید با استاندارد IEC 60296 مطابقت دارد، که نیاز دارد مواد اولیه روغن های تصفیه شده 100٪ از تجهیزات برق تامین شود.

​​​​​​​ NYTRO RR 900X با نرخ بازیافت 100% در طول عمر خود باعث کاهش حداقل 70% در انتشار گازهای گلخانه ای در مقایسه با روغن ترانسفورماتور بکر شد.

درجه های بهینه نیناس

شما به یکی از نمرات فوق العاده نایناس نگاه می کنید. ما محصولات دیگری نیز در
​​​​​​​ این دسته داریم.

درجه های بهینه

مدارک محصول و دیتاشیت ایمنی 

از علاقه شما به این محصول سپاسگزاریم. سند ایمنی را دانلود کنید یا آدرس ایمیل خود را برای دریافت سند محصول وارد کنید.

مدارک محصول 

ادامه

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

مدارک  ایمنی 

دانلود دیتاشیت ایمنی

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

از ما بیشتر از اینها حرف برای گفتن وجود دارد​​​​​​​

شرکت پترو فیدار سپهر بسیار خرسند می باشد که شما علاقه خود را به محصولات ارائه شده عرضه بدارید. در صورت اینکه در خصوص محصولات ما و خدمات ما سوالی دارید ، با نماینده رسمی پترو فیدار سپهر تماس حاصل نمایید. علاوه بر روغن های با کیفیت ، طیف گسترده ای از خدمات از جمله تحویل سریع در سراسر جهان ، آموزش ، سمینارها و موارد دیگر را ارائه می دهیم. فقط لازم است درخواست کنید. ​​​​​​​

پرسش یک سوال فنی                           ˅

فروش ها

سبد خرید