ما راه حل های سریع و قابل اعتمادی را برای خواسته های بازار ارائه می دهیم . ما عملکرد تایر با افزایش بازده سوخت ، چسبندگی مرطوب و دوام بهینه کرده ایم. همچنین روغن های فرآیندی رابر تامین شده توسط شرکت پترو فیدار سپهر سازگاری عالی را در طیف گسترده ای از طیف گسترده ای از کاربرد های فنی نشان می دهند. 

روغن های تایر و رابر

پروژه ها                                                  

برنامه های کاربردی                            

مخزن دانش                                           

اخبار                                                        

روغن های نافتنیک تایر و رابر  پتروفیدار سپهر

روغن های تایر تامین شده توسط شرکت پترو فیدار سپهر با بهینه سازی و کاهش مقاومت غلتشی موجب کاهش قابل توجه مصرف شده و مجموعا موجب کاهش تولید و انتشار گازهای CO2 می گردد. 

روغن های نفتنیک تامین شده توسط شرکت پترو فیدار سپهر موجب افزایش میزان چسبندگی لاستیک به سطح جاده شده و ایمنی و امنیت را برای رانندگان هنگام رانندگی فراهم می نماید. 

با استفاده از محصولات با کیفیت تامین شده توسط شرکت پترو فیدار سپهر مشتریان عزیز می توانند در سراسر نقاط کشور به با کیفیت ترین پلاستیک ها دسترسی کامل داشته باشند . 
​​​​​​​
شرکت پترو فیدار سپهر طیف گسترده ای از روغن های طراحی شده ویژه را ارائه می دهد که با قطبیت بالا ، متوسط و پایین مانند SBR ، EPDM لاستیک طبیعی ،SBS ، CR ، SEBS و غیره سازگار است. 

محدوده های بهره برداری

روغن های ترانسفورماتور ، ترانسفورماتورها را به صورت اولیه عایق و همچنین خنک می کنند. علاوه بر ترانسفورماتور این روغن ها در سایر تجهیزات الکتریکی مانند کلیدهای ولتاژ بالا و قطع کننده های مدار نیز مورد استفاده قرار می گیرند. به طور اختصاصی روغن های ترانسفورماتور باید بتوانند برای مدت طولانی در دماهای بالا پایدار بمانند.برای کسب اطلاعات بیشتر ، محدوده محصول خود را در اینجا انتخاب کنید.​​​​​​​

درجه فوق العاده

کیفیت بالا

درجه استاندارد

درجه های اختصاصی

آخرین بروز رسانی ها

19/01/2023  11:18

30/01/2023  12:42

30/01/2023  13:01

30/02/2023  09:43

در قلب عمل

بازتاب در بازار داخلی و کشور های همسایه

6 دلیل

محصولات نیناس بیو اکنون دارای گواهینامه ISCC PLUS هستند 

علت اینکه NYTRO RR 900X و NYTRO BIO 300X بهترین انتخاب ها برای استفاده به عنوان سیالات ترانسفورمر می باشند این است که...

نیناس گواهینامه ISCC PLUS را برای محصولات میتنی بر زیست NYTRO BIO 300X و NYTEX BIO 62 دریافت کرده است.

پترو فیدار سپهر به طور تخصصی و از دیرباز نقش فعالی در ارتباط با گرد همایی های بین المللی داشته است.و عملا این امر ...

جنگ ، کمبود انرژی ، اختلال در زنجیره تامین ، تخصیص مجدد تقاضا و تورم ...

حرکت به سوی انرژی خورشیدی

قریب به 50 کیلومتر از جنوب شهر زیبای دوبی بزرگترین سایت تامین برق از انرژی در جهان خورشیدی می باشد. روغن هایی که شرکت پترو فیدار پارس جزو وندور لیست خود قرار داده است در این سایت بزرگ به عنوان اولویت اول مورد استفاده قرار میگیرد .شرکت پترو فیدار پارس پیشگام تامین روغن های ترانسفورمر پلنت های خورشیدی در ایران می باشد. 

روایتی ناب از روغن های ترانسفورمر

بیشتر مطالعه بفرمایید  

درباره روغن های نیناس

شرکت پترو فیدار سپهر راه حل هایی تخصصی برای صدها برنامه کاربردی ارائه می دهیم که این قابلیت تنها در عده محدودی از شرکت های جهانی و داخلی وجود دارد. تعدادی از فرایند ها و مشکلات پیش رو تقریبا بدون عارضه هستند و این در حالی است که تعداد بی شماری به ذره ذره تخصص ما نیازمند می باشند.​​​​​​​

فروش ها و حمایت ها

سلامت ، ایمنی و محیط

تحقیق و توسعه بی پایان

تولید روغن چگونه

از ما بیشتر از اینها حرف برای گفتن وجود دارد​​​​​​​

شرکت پترو فیدار سپهر بسیار خرسند می باشد که شما علاقه خود را به محصولات ارائه شده عرضه بدارید. در صورت اینکه در خصوص محصولات ما و خدمات ما سوالی دارید ، با نماینده رسمی پترو فیدار سپهر تماس حاصل نمایید. علاوه بر روغن های با کیفیت ، طیف گسترده ای از خدمات از جمله تحویل سریع در سراسر جهان ، آموزش ، سمینارها و موارد دیگر را ارائه می دهیم. فقط لازم است درخواست کنید. ​​​​​​​

پرسش یک سوال فنی                           ˅

فروش ها

سبد خرید