طبقه بندی

اخبار                  

محصولات            

پروژه ها

مخزن دانش       

درباره ما     

ماشین حساب باز دارنده/ منفعل      

ماشین حساب NYTRO BIO 300X     

NYTRO BIO 300X (IEC60296,ED.5) -SUPER GRADE

NYNAS سیال ترانسفورماتور با کارایی بالا مبتنی بر زیست را معرفی می کند. با معرفی NYTRO® BIO 300X، نایناس اولین محصول را در محدوده جدید مبتنی بر زیست خود اضافه کرد و مجموعه سیالات ترانسفورماتور با کارایی بالا را تکمیل کرد.​​​​​​​

سیالات نافتنیک نیناس - NYTRO BIO 300X

هیدرو کربن تجدید پذیر
قابل تجزیه زیستی
ویسکوزیته بسیار کم و انتقال حرارت عالی
پایداری اکسیداسیون درجه فوق العاده
این محصول IEC 60296 را برآورده کرده و از آن نیز فراتر می رود

دکتر گایا فرانزولین، مدیر بازاریابی جهانی Nynas می گوید: "NYTRO BIO 300X نتیجه سال ها تحقیق فشرده است. ما اکنون می توانیم یک محصول 100٪ تجدیدپذیر با عملکرد برتر ارائه دهیم. این یک نوآوری واقعی است."

مزیت اصلی این سیال جدید این است که به دلیل ویسکوزیته فوق العاده کم، خنک کننده فوق العاده خوبی ارائه می دهد. دمای نقطه داغ سیم پیچ ترانسفورماتور را می توان به میزان قابل توجهی کاهش داد. مطالعات اولیه در مقایسه با روغن‌های معدنی که با استاندارد IEC 60296 مطابقت دارند تا 10 درجه بهبود یافته و در مقایسه با مایعات استری که با استاندارد IEC 61099 یا 62770 مطابقت دارند، حدود 20 درجه کمتر است. پتانسیل زیادی برای بهینه‌سازی طراحی حرارتی و همچنین بهبود بیش از حد وجود دارد.

قابلیت بارگیری به گفته Carl Wolmarans، مشاور فنی صنعت برق در Nynas، NYTRO BIO 300X نیز محصولی است که تجزیه پذیری زیستی آماده را با پایداری اکسیداسیون برتر ترکیب می کند. درست مانند سایر محصولات Nynas برای صنعت برق، NYTRO BIO 300X کاملاً قابل بازیافت است.

NYTRO BIO 300X مطابق با مشخصات IEC 60296 و فراتر از آن است.

​​​​​​​این جدیدترین افزوده به مجموعه ما به ترانسفورماتورهای OEM و Utilities انعطاف پذیری بیشتری در انتخاب بهترین سیال مناسب برای یک برنامه خاص می دهد.

درجه های فوق العاده نیناس

شما به یکی از نمرات فوق العاده نایناس نگاه می کنید. ما محصولات دیگری نیز در
​​​​​​​ این دسته داریم.

درجه های فوق العاده

مدارک محصول و دیتاشیت ایمنی 

از علاقه شما به این محصول سپاسگزاریم. سند ایمنی را دانلود کنید یا آدرس ایمیل خود را برای دریافت سند محصول وارد کنید.

مدارک محصول 

ادامه

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

مدارک  ایمنی 

دانلود دیتاشیت ایمنی

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

NYTRO BIO 300X دارای گواهینامه USDA برای محصولات مبتنی بر زیست است.​​​​​​​

NYTRO BIO 300X علاوه بر اینکه به دلیل ویسکوزیته فوق‌العاده کم خود شناخته می‌شود و به ترانسفورماتورها و راکتورها اجازه می‌دهد تا با خنک‌کنندگی بهتر کار کنند، برچسب محصول مبتنی بر زیست پایه وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) را نیز دریافت کرده است. این برچسب نسبت محصولی را نشان می‌دهد که از منابع تجدیدپذیر مانند خوراک‌های گیاهی، حیوانی، دریایی یا جنگلی می‌آید.

بهبود عملکرد ترانسفورماتور
​​​​​​​با مایع عایق جدید NYTRO® BIO 300X​​​​​​​

برای معرفی کوتاه NYTRO BIO 300X، یک مایع عایق زیست تخریب پذیر و پایدار، با کارل ولمارانس، مشاور فنی نایناس همراه باشید. در این جلسه همچنین با مزایایی که NYTRO 300X می تواند برای عملکرد ترانسفورماتورهای قدرت ارائه دهد آشنا خواهید شد. (میزبانی در مجله Academy of Transformer 05/20)​​​​​​​

وبینار با پترو فیدار سپهر - در صورت درخواست
← انجام رجیستر با ایمیل رسمی شما

از ما بیشتر از اینها حرف برای گفتن وجود دارد​​​​​​​

شرکت پترو فیدار سپهر بسیار خرسند می باشد که شما علاقه خود را به محصولات ارائه شده عرضه بدارید. در صورت اینکه در خصوص محصولات ما و خدمات ما سوالی دارید ، با نماینده رسمی پترو فیدار سپهر تماس حاصل نمایید. علاوه بر روغن های با کیفیت ، طیف گسترده ای از خدمات از جمله تحویل سریع در سراسر جهان ، آموزش ، سمینارها و موارد دیگر را ارائه می دهیم. فقط لازم است درخواست کنید. ​​​​​​​

پرسش یک سوال فنی                           ˅

فروش ها

سبد خرید