طبقه بندی

اخبار                  

محصولات            

پروژه ها

مخزن دانش       

درباره ما     

ماشین حساب باز دارنده/ منفعل      

ماشین حساب NYTRO BIO 300X     

تمام روغن های پایه

چندین دلیل عالی وجود دارد که چرا باید برای نیازهای روغن پایه خود به Nynas مراجعه کنید. اول از همه، ما می دانیم که داریم چه کار می کنیم - و بنابراین باید، 40 سال است که این کار را انجام می دهیم.

​​​​​​​نایناس همیشه با روندهای این صنعت به روز می شود. امروزه روغن های گروه I که به طور سنتی در کاربردهای گریس و روانکاری مورد استفاده قرار می گیرند، کمتر عرضه می شوند. اما این مشکلی نیست. به لطف ویژگی‌های فوق‌العاده‌شان، گریدهای نفتنیک ما یا مخلوط‌های گروه دوم/نفتنیک جایگزین پایدارتر و با کارایی بالا هستند. به آن به عنوان فرصتی برای ارتقاء فکر کنید.

​​​​​​​در زیر مجموعه ای از روغن های نایناس را بر اساس ویژگی های کلیدی آنها از جمله ویسکوزیته مشاهده خواهید کرد.​​​​​​​

محصولات

NYNAS NS 8 یک روغن پایه نفتنیک با ویسکوزیته کم است که دارای خواص دمای پایین عالی و درجه تصفیه نسبتاً بالایی است.

NYNAS BT 220

NYNAS BT 150

NYNAS T 3 یک روغن پایه نفتنیک API گروه V با ویسکوزیته کم با قدرت حلال عالی و فراریت نسبتاً کم است.

NYNAS NS 3 یک روغن پایه نفتنی با ویسکوزیته بسیار کم با خواص دمای پایین عالی و درجه تصفیه نسبتاً بالا است.

NYNAS NS 100 یک روغن پایه نفتنیک با ویسکوزیته بالا است و دارای پایداری حرارتی خوب و همچنین خواص دمای پایین خوب است.

NYNAS T 22 یک روغن پایه نفتنی تصفیه شده با ویسکوزیته متوسط ​​با قدرت حلال عالی و خواص دمای پایین بسیار خوب است.

NYNAS BT 22 یک روغن پایه نفتنی با ویسکوزیته متوسط ​​با قدرت حلال عالی و خواص دمای پایین بسیار خوب است.

NYPASS کنسانتره ای از یک غیر فعال کننده فلز محلول در روغن در روغن ترانسفورماتور معدنی مهار نشده است.​​​​​​​

NYNAS BT 220 یک روغن پایه نفتنیک با ویسکوزیته بالا با آب تصفیه شده با قدرت حلال عالی و خواص دمای پایین بسیار خوب است.

NYNAS BT 150 که یک روغن پایه نفتنیک تصفیه شده با آب است، حلالیت فوق العاده و رفتار درجه حرارت پایین عالی را ارائه می دهد در حالی که یک روغن پایه ویسکوز بالا است.

NYNAS T 110

NYNAS T 110 یک روغن پایه نفتنی تصفیه شده با ویسکوزیته بالا با قدرت حلال عالی و خواص دمای پایین بسیار خوب است.

NYNAS T 400

NYNAS T 600

NYFROST 68

NYFROST 100

NYBASE 70

NYBASE 100

NYBASE 150

NYBASE 300

NYNAS T 400 یک روغن پایه نفتنی با ویسکوزیته بالا تصفیه شده با آب با قدرت حلال بالا و خواص دمای پایین بسیار خوب است.

NYNAS T 600 یک روغن پایه نفتنی با ویسکوزیته بسیار بالا است که با آب تصفیه شده است. T 600 با وجود ویسکوزیته بالا دارای قدرت حلال بسیار بالا و خواص دمای پایین بسیار خوبی است.

NYFROST 32 یک روغن پایه نفتنیک ISO VG 32 است که برای استفاده به عنوان روغن تبرید در نظر گرفته شده است.

NYFROST 46 یک روغن پایه نفتنیک ISO VG 46 با ویسکوزیته متوسط، بدون موم، هیدرولیکی شده است که به عنوان روغن خنک کننده استفاده می شود.

NYFROST 68 یک روغن پایه نفتنیک ISO VG 68 با ویسکوزیته بالا با گرانروی بالا برای استفاده به عنوان روغن تبرید است.

NYFROST 100 یک روغن پایه نفتنیک ISO VG 100 با ویسکوزیته بالا است که برای کاربردهای سیال تبرید سنگین که در آن حفاظت از یاتاقان افزایش می یابد، نیاز است.

NYBASE 70 یک روغن پایه ویژه با ویسکوزیته پایین برای جایگزینی گروه I است، با حلالیت بسیار خوب و خواص دمای پایین. برای فرمولاسیون سیالات صنعتی و فلزکاری توصیه می شود.

NYBASE 100 یک روغن پایه ویژه ویسکوزیته میان رده برای جایگزینی گروه I است، با حلالیت بسیار خوب و خواص دمای پایین. برای فرمولاسیون سیالات صنعتی و فلزکاری توصیه می شود.


NYBASE 150 یک روغن پایه ویژه ویسکوزیته متوسط ​​برای جایگزینی گروه I است، با خواص دمای پایین بسیار خوب و با VI بالا، فراریت کم و نقطه اشتعال بالا.

NYBASE 300 یک روغن پایه ویژه ویسکوزیته متوسط ​​بالا برای جایگزینی گروه I است، با حلالیت بسیار خوب و خواص دمای پایین. برای فرمولاسیون سیالات صنعتی و فلزکاری توصیه می شود.

NYBASE 500 یک روغن پایه ویژه با ویسکوزیته بالا برای جایگزینی گروه I است، با حلالیت بسیار خوب و خواص دمای پایین. برای فرمولاسیون سیالات صنعتی و فلزکاری توصیه می شود

NYBASE 600 یک روغن پایه ویژه با ویسکوزیته بالا برای جایگزینی گروه I است، با شاخص ویسکوزیته بالا (VI)، نقطه اشتعال بالا (FP) و خواص عالی دمای پایین. برای فرمولاسیون سیالات صنعتی، خودرویی و فلزکاری توصیه می شود.

NYBASE ISO VG 32 یک روغن پایه ویژه ویسکوزیته میان رده برای جایگزینی گروه I است، با شاخص ویسکوزیته بالا (VI)، دمای پایین و خواص حلالیت عالی. برای فرمولاسیون سیالات صنعتی، خودرویی و فلزکاری توصیه می شود.

NYBASE ISO VG 46 یک روغن پایه ویژه ویسکوزیته میان رده برای جایگزینی گروه I است، با شاخص ویسکوزیته بالا (VI)، نقطه اشتعال بالا (FP) و خواص عالی دمای پایین. برای فرمولاسیون سیالات صنعتی، خودرویی و فلزکاری توصیه می شود.

NYBASE ISO VG 68 یک روغن پایه ویژه با ویسکوزیته متوسط ​​بالا برای جایگزینی گروه I است، با شاخص ویسکوزیته بالا (VI)، نقطه اشتعال بالا (FP) و خواص عالی دمای پایین. برای فرمولاسیون سیالات صنعتی، خودرویی و فلزکاری توصیه می شود.

NYBASE ISO VG 100 یک روغن پایه ویژه با ویسکوزیته بالا برای جایگزینی گروه I است، با شاخص ویسکوزیته بالا (VI)، نقطه اشتعال بالا (FP) و خواص عالی دمای پایین. برای فرمولاسیون سیالات صنعتی، خودرویی و فلزکاری توصیه می شود.

حرکت به سوی انرژی خورشیدی

یک مبتکر مصری در جستجوی مشخصات کامل گریس، دستوری برای موفقیت در NYNAS® T 600 پیدا کرده است.​​​​​​​

روایتی ناب از روغن های پایه

بیشتر مطالعه بفرمایید  

از ما بیشتر از اینها حرف برای گفتن وجود دارد​​​​​​​

شرکت پترو فیدار سپهر بسیار خرسند می باشد که شما علاقه خود را به محصولات ارائه شده عرضه بدارید. در صورت اینکه در خصوص محصولات ما و خدمات ما سوالی دارید ، با نماینده رسمی پترو فیدار سپهر تماس حاصل نمایید. علاوه بر روغن های با کیفیت ، طیف گسترده ای از خدمات از جمله تحویل سریع در سراسر جهان ، آموزش ، سمینارها و موارد دیگر را ارائه می دهیم. فقط لازم است درخواست کنید. ​​​​​​​

پرسش یک سوال فنی                           ˅

فروش ها

سبد خرید