کاربردها

اخبار                  

پروژه ها

مخزن دانش       

درباره ما     

محصولات

روغن های پایه برای گریس های روانکاری 

قدرت حلالیت برتر روغن‌های نفتنیک، مزایایی را برای تولید گریس به ارمغان می‌آورد، مانند مصرف صابون و دمای پخت کمتر، که منجر به مصرف انرژی، هزینه‌ها و در نهایت کاهش اثرات زیست‌محیطی می‌شود.

​​​​​

روغن های پایه NYNAS NAPHTHENICS برای گریس های روان کننده​​​​​​​

قدرت حلالیت برتر روغن های نفتنیک نایناس در تولید گریس منجر به بهبود بازده تولید به دلیل مصرف غلیظ کننده و دمای کمتر پخت و پز می شود.

گریس های تولید شده با روغن های نفتنیک دارای خواص دمای پایین بسیار بالایی هستند و در دماهای بسیار پایین قابل پمپاژ هستند نایناس طیف گسترده‌ای از روغن‌ها را به صنعت گریس ارائه می‌کند، بنابراین شما همیشه می‌توانید محصولی را پیدا کنید که بتواند با کاربرد شما مطابقت داشته باشد.

گریس‌های تولید شده با روغن‌های نفتنیک نیز دارای فعل و انفعال قوی‌تر روغن و صابون هستند که منجر به کاهش تمایل به خونریزی می‌شود یا به عبارت دیگر محصولات قابل اطمینان‌تری را ایجاد می‌کنند که می‌توانند برای مدت طولانی‌تری بدون از دست دادن خواص خود ذخیره و استفاده شوند.
​​​​​​​
​​​​​​​گریس‌های مبتنی بر نفتنیک دارای خواص دمای پایین‌تری نسبت به گریس‌های مبتنی بر پارافین هستند، چیزی که با بررسی قابلیت پمپاژ آن‌ها، به‌ویژه در دماهای بین -10 تا -30 درجه سانتی‌گراد، آشکار می‌شود. نایناس طیف گسترده‌ای از روغن‌ها را به صنعت گریس ارائه می‌کند که شامل روغن‌های نفتنیک با درجه‌های تصفیه متفاوت و همچنین روغن‌های پایه پارافینیک هیدروکراک شده می‌شود، بنابراین شما همیشه می‌توانید محصولی را پیدا کنید که بتواند با کاربرد شما مطابقت داشته باشد.

​​​​​

محصولات

NYNAS NS 8

NYNAS NS 8 یک روغن پایه نفتنیک با ویسکوزیته کم است که دارای خواص دمای پایین عالی و درجه تصفیه نسبتاً بالایی است.

NYNAS NS 100

NYNAS T 22

NYNAS T 9

NYNAS BT 150

NYNAS NS 100 یک روغن پایه نفتنیک با ویسکوزیته بالا است و دارای پایداری حرارتی خوب و همچنین خواص دمای پایین خوب است.

NYNAS T 22 یک روغن پایه نفتنی تصفیه شده با ویسکوزیته متوسط ​​با قدرت حلال عالی و خواص دمای پایین بسیار خوب است.

NYPASS کنسانتره ای از یک غیر فعال کننده فلز محلول در روغن در روغن ترانسفورماتور معدنی مهار نشده است.​​​​​​​

NYNAS BT 150 که یک روغن پایه نفتنیک تصفیه شده با آب است، حلالیت فوق العاده و رفتار درجه حرارت پایین عالی را ارائه می دهد در حالی که یک روغن پایه ویسکوز بالا است.

NYNAS T 110

NYNAS T 110 یک روغن پایه نفتنی تصفیه شده با ویسکوزیته بالا با قدرت حلال عالی و خواص دمای پایین بسیار خوب است.

NYNAS T 400

NYNAS T 600

NYFROST 100

NYBASE 500

NYBASE 600

NYBASE ISO VG 100

NYNAS T 400 یک روغن پایه نفتنی با ویسکوزیته بالا تصفیه شده با آب با قدرت حلال بالا و خواص دمای پایین بسیار خوب است.

NYNAS T 600 یک روغن پایه نفتنی با ویسکوزیته بسیار بالا است که با آب تصفیه شده است. T 600 با وجود ویسکوزیته بالا دارای قدرت حلال بسیار بالا و خواص دمای پایین بسیار خوبی است.

NYFROST 100 یک روغن پایه نفتنیک ISO VG 100 با ویسکوزیته بالا است که برای کاربردهای سیال تبرید سنگین که در آن حفاظت از یاتاقان افزایش می یابد، نیاز است.

NYBASE 500 یک روغن پایه ویژه با ویسکوزیته بالا برای جایگزینی گروه I است، با حلالیت بسیار خوب و خواص دمای پایین. برای فرمولاسیون سیالات صنعتی و فلزکاری توصیه می شود

NYBASE 600 یک روغن پایه ویژه با ویسکوزیته بالا برای جایگزینی گروه I است، با شاخص ویسکوزیته بالا (VI)، نقطه اشتعال بالا (FP) و خواص عالی دمای پایین. برای فرمولاسیون سیالات صنعتی، خودرویی و فلزکاری توصیه می شود.

NYBASE ISO VG 100 یک روغن پایه ویژه با ویسکوزیته بالا برای جایگزینی گروه I است، با شاخص ویسکوزیته بالا (VI)، نقطه اشتعال بالا (FP) و خواص عالی دمای پایین. برای فرمولاسیون سیالات صنعتی، خودرویی و فلزکاری توصیه می شود.

گریس های روانکاری

انواع سیالات برش و ماشین کاری

انواع سیالات شکل دهی فلزات 

روانکارهای صنعتی

روغن های پایه برای سیالات تبرید

تمام کاربری ها

از ما بیشتر از اینها حرف برای گفتن وجود دارد​​​​​​​

شرکت پترو فیدار سپهر بسیار خرسند می باشد که شما علاقه خود را به محصولات ارائه شده عرضه بدارید. در صورت اینکه در خصوص محصولات ما و خدمات ما سوالی دارید ، با نماینده رسمی پترو فیدار سپهر تماس حاصل نمایید. علاوه بر روغن های با کیفیت ، طیف گسترده ای از خدمات از جمله تحویل سریع در سراسر جهان ، آموزش ، سمینارها و موارد دیگر را ارائه می دهیم. فقط لازم است درخواست کنید. ​​​​​​​

پرسش یک سوال فنی                           ˅

فروش ها

سبد خرید