طبقه بندی

اخبار                  

کاربرد ها

محصولات

مخزن دانش       

درباره ما     

پروژه ها

مواد شیمیایی چرم

روغن‌های نفتنیک نایناس در طیف وسیعی از ویسکوزیته موجود هستند و برای استفاده در فرآیند لیکوراسیون چربی، هم به عنوان حامل پلیمر و هم به عنوان آب مناسب هستند.​​​​​​​

نافتنیک های شرکت پترو فیدار سپهر- مواد شیمیایی چرم ها

      نرم کننده های Nynas سازگاری بسیار خوبی با طیف وسیعی از پلیمرها و رزین ها نشان می دهند.

      خواص منحصربه‌فرد آن‌ها فرمول‌بندی چسب‌های قوی‌تر، با چسبندگی بالاتر و استحکام لایه‌برداری را بهبود می‌بخشد.

      طیف یکپارچه ای از محصولات که از مشخصات یکسانی پیروی می کنند در سراسر جهان در دسترس هستند و برای مطابقت با سختگیرانه          ترین قوانین طراحی شده اند.

استفاده از آنها ممکن است به فناوری های چسبی طبقه بندی شود که بر اساس دو نوع مختلف پلیمر پایه است: TPE (SBC و m-PO) و لاستیک (SBR و NR).

برای چسب‌های مبتنی بر کوپلیمر بلوکی استایرن (SBC) و متالوسن (m-PO)، روغن‌های نفتنیک بسیار تصفیه شده از طیف NYFLEX® سازگاری بسیار خوبی دارند که منجر به افزایش قابل توجه ویژگی‌های چسبندگی، مانند استحکام لایه‌برداری و چسبندگی می‌شود. . این فناوری فرمولاسیون را می توان در چسب های کاربردهای غیر بافته، ذوب داغ و حساس به فشار یافت.

 برای فناوری‌های چسب طبیعی (NR) و لاستیک استایرن-بوتادین (SBR)، نرم‌کننده‌های نفتنیک می‌توانند به بهبود زمان باز کمک کنند و چسبندگی چسب را افزایش دهند. محدوده NYTEX® قدرت حلال را بهینه می کند و سازگاری خوب را تضمین می کند. این فناوری فرمولاسیون را می توان در چسب ها و نوارهای کفپوش یافت.

محصولات

NYTEX 801

NYTEX 820

NYTEX 840

NYTEX 223

NYTEX 3100

NYTEX 801 یک روغن نفتنیک با ویسکوزیته کم آب تصفیه شده است. دارای قدرت حلال عالی، همراه با نقطه ریزش بسیار کم، و عاری از VOC است.

NYTEX 820 یک روغن نفتنی با ویسکوزیته بالا است که با آب تصفیه شده است. دارای قدرت حلال عالی، فراریت کم و خواص دمای پایین بسیار خوب است.

NYTEX 840 یک روغن نفتنیک با ویسکوزیته بالا، با قدرت حلال عالی، فراریت بسیار کم و خواص دمای پایین خوب است.

NYFLEX 223 یک روغن نفتنیک تصفیه شده و بسیار تصفیه شده با ویسکوزیته بالا است.

NYFLEX® 3100 یک روغن نفتنیک تصفیه شده با آب و بسیار تصفیه شده با ویسکوزیته بالا است. این برای تعداد زیادی از کاربردها، از جمله چسب، TPE، درمان چرم، رنگ های سطح جاده و عوامل قالب گیری مناسب است.

​​چسب ها 

​​آنتیفوم 

​​جدا کننده های باتری 

​​محافظت از محصول 

​​چمواد شیمیایی چرم 

​​مواد شیمیایی چرم 

​​مواد منفجره صنعتی 

​​جوهر های چاپ 

​​مواد شیمیایی چرم 

​​تصفیه چوب 

​​دیگر کاربرد ها 

مدارک محصول و دیتاشیت ایمنی 

از علاقه شما به این محصول سپاسگزاریم. سند ایمنی را دانلود کنید یا آدرس ایمیل خود را برای دریافت سند محصول وارد کنید.

مدارک محصول 

ادامه

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

مدارک  ایمنی 

دانلود دیتاشیت ایمنی

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

از ما بیشتر از اینها حرف برای گفتن وجود دارد​​​​​​​

شرکت پترو فیدار سپهر بسیار خرسند می باشد که شما علاقه خود را به محصولات ارائه شده عرضه بدارید. در صورت اینکه در خصوص محصولات ما و خدمات ما سوالی دارید ، با نماینده رسمی پترو فیدار سپهر تماس حاصل نمایید. علاوه بر روغن های با کیفیت ، طیف گسترده ای از خدمات از جمله تحویل سریع در سراسر جهان ، آموزش ، سمینارها و موارد دیگر را ارائه می دهیم. فقط لازم است درخواست کنید. ​​​​​​​

پرسش یک سوال فنی                           ˅

فروش ها

سبد خرید